در راه کانادا

قبول شدیمممممممممم

سلام به همه دوستای گلمممم.... ما هم بالاخره قبول شدیم. راستش نمی دونم از کجا شروع به نوشتن کنم!!

روز شنبه ساعت ٢٠:١۵ ما با هواپیمای ماهان پرواز داشتیم به دمشق. پروازش که خیلی خوب بود ٢:٣۵ هم طول کشید تا برسیم. شام خیلی خوبی هم داخل هواپیما خوردیمخوشمزه وقتی رسیدیم به فرودگاه ، راستش با صحبتای دوستان توقع یه چیزی مثل ترمینال جنوب رو داشتم که البته به نظر من اونقدرها هم بد نبود(ولی خیلی هم پیشرفته نبود!!).

ما از تهران هتل روتانا رو برای 2 شب رزرو کرده بودیم. از فرودگاه با تاکسی های همون جا رفتیم سمت هتل. اینم بگم که 35 دلار بابت کرایه ازمون گرفت که این شکلی شدیمتعجب. آخه اینجا با اینکه مسافت تا فرودگاه خیلی بیشتر بود اما از ما نصف این پول رو گرفت.

تو مسیر هتل اصلا احساس نمی کردم که ار کشور خارج شدم به نظرم راه و رانندگی مردم خیلی شبیه اینجا بود تا اینکه وارد شهر شدیم..... وای خدااااا چقدر خونه ها قدیمی و قراضه بودن!!! مسجدها همه تک مناره ای بودن که انگار قناس (نمی دونم قناس رو چه شکلی می نویسن خجالت). وقتی رسیدیم دم در هتل قلبم از جا کند آخه بیرونش نسبت به قیمتش خیلی معمولی بود. اما وقتی رفتیم داخل کمی خیالم راحت شد چون بسیارررررررر تمیز و مرتب بود. یه هتل 10 طبقه شیک که ما طبقه 6ام بودیم. اتاقمون یه سوئیت بود که به نظر من خیلی خیلی خوب بود. بسیار تمیز ، بسیار شیک و خیلی خوش منظره و آروم اما از شانس ما هیچ ایرانی نبود که کمی باهاشون حرف بزنیم که کمی آروم بشیم.

بقیشو در اولین فرصت میام و براتون تعزیف می کنم...